torsdag 7 juli 2011

Angrepp mot Stellan Bojeruds (SD) bostad

POLITISK ATTACK Stellan Bojerud har tidigare varit ersättare som riksdagsledamot för Julia Kronlid och ledamot i Utrikesutskottet för SD. Han tillhör valkrets Stockholms kommun. Stellan är pensionerad arméofficer med överstelöjtnants grad och militärhistoriker.

I sin blogg skriver han nu följande:

Så slog vänstern till med utomparlamentariska metoder. Min hustru gick ner till tvättstugan. När hon återkom såg hon att någon med rinnande rödfärg målat texten RASIST över hela lägenhetsdörren. Varnad av statsminister Reinfeldt att jag på grund av mina politiska åsikter får finna mig i att "sådant händer" var jag själv mentalt förberedd. Då blev familjen mer skärrad men särskilt min svåger och hans fru, som var på besök. De är invandrare från Thailand och rädda för politiskt våld.

Min hustrus son i ett tidigare äktenskap och hans två vänner från Filippinerna kommer under eftermiddagen hit efter att under några veckor ha tågluffat i Europa. Det är två kamrater till honom från skolan i Manila, som på detta sätt av våldsvänstern hälsas välkomna till Sverige.

Mopsens blogg

PrintFriendly Share



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt